'Sağlık İçin' sloganıyla stand mağazacılığına geçiş yapan JC markası, Türk ve Osmanlı kültürünün geleneksel organik içecekleri ile yeni nesil sıkma meyve-sebze sularını dünya ülkelerine pazarlamaya hazırlanıyor. Ürünlerin geliştiricisi Akaş Grup temsilcisi Ali Kamil Abiş, “Yıllardır mutfaklarımızda olan, şerbet, şıra, hoşaf, çim suyu gibi geleneksel içeceklerimizi ve yeni nesil olarak adlandırdığımız sıkma meyve-sebze sularını, uzun Ar-Ge çalışmaları ile organik olarak yeniden yapılandırdık. 'Bahçeden Bardağa' fikrinin eseri olan çalışmalarımız, vitamin, mineral kaybını en aza indirerek, zengin ürün bandında sağlıklı beslenme imkanı sunuyor” dedi.
Meyve çaylarını, kahve çeşitlerini ve alkalisi yüksek suları da içine alan menünün alışveriş merkezleri ve vitamin barlar için devrim niteliğinde yenilikler barındırdığını söyleyen Ali Kamil Abiş, Kocaeli ilinden başlayarak dünya pazarına açılacak JC markasının stantlarında organik meyvelerden ve sebzelerden üretilmiş suların yanında, waffle, kızarmış dondurma, frozen, yoğurt gibi yan ürünler de barındırdığını ve hepsinin yüzde yüz sağlıklı olduğunu söyledi.
- 1. Tüketilen besinler migreni tetikliyor (1127 kez okundu.) - 14/02/2020
- 2. Teknoloji, uzun vadede kamburlaştırıyor (1307 kez okundu.) - 05/08/2019
- 3. Meyve suyu hakkında bilmeniz gerekenler! (1248 kez okundu.) - 05/08/2019
- 4. ORUÇ TUTARKEN HALSİZ KALMAMAK İÇİN BU DETAYI SAKIN ATLAMAYIN! (1387 kez okundu.) - 17/05/2019
- 5. Panik Atağın 4 Belirtisine Dikkat! (1397 kez okundu.) - 28/03/2019
- 6. Çocukların Ağız Ve Diş Bakımında Annelere Tavsiyeler (1490 kez okundu.) - 27/03/2019
- 7. Dünya Uyku Günü'nde Bebeklerde Kaliteli Uykunun Altın Kuralları (1197 kez okundu.) - 18/03/2019
- 8. El üşümesinin altından hastalık çıkabilir (1127 kez okundu.) - 09/03/2019
- 9. Bahar Aylarında Sık Görülen Cilt Hastalıkları (989 kez okundu.) - 07/03/2019
- 10. Ceviz tüketenler daha az depresyon belirtisi gösteriyor (1242 kez okundu.) - 01/03/2019