Doğunun Nabzı | Doğunun Nabzı Burada Atıyor ®
Reklam
Müşteri Hizmetlerini Aramanıza Gerek Yok WhatsApp Yetiyor 12/02/2016

Müşteri Hizmetlerini Aramanıza Gerek Yok WhatsApp Yetiyor

Telefonla Müşteri Hizmetleri Tarih Oluyor veya WhatsApp artık Müşteri Hizmetleri Aracı Teknolojinin ilerlemesiyle beraber bazı iş modelleri şekil değiştirmeye devam ediyor. Bunlardan biri de telefonla müşteri hizmetleri.

 

444 LÜ TELEFON HİZMETLERİ TARİH Mİ OLUYOR

 

Başta bankalar ve havayolu şirketleri olmak üzere pek çok kurum artık müşteri hizmetlerini sosyal medya üzerinden vermeye başladı. Çünkü Sosyal medya üzerinden müşteri sorunu çözümü telefona nazaran daha pratik ve daha az zaman alıyor. Bu uygulamadan hem müşteriler, hem de firma yetkileri oldukça memnun. Ayrıca, facebook ve twitter üzerinden yazılan yazışmaları diğer muşterilerin de takip etmesi aynı sorunla karşılaşan müşteriye yol gösterme, ve firmanın müşteri hizmetlerine titizlikle yaklaşımının göstergesi olması açısından çok güçlü bir pr desteği vermiş oluyor.

 

MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE DAKİKALARCA GÖRÜŞMEYE SON

 

Müşteriler telefonla müşteri hizmetlerinin bant kaydıyla kendilerini dakikalarca tuşlarla yönlendirdiğini bunun da oldukça sinir bozucu bir süreç olduğunu söyleyip whatsapp veya sosyal medya üzerinden sorunların çözümün daha kolay ve daha az stresli olduğunu belirtiyor. Firmalar da, telefonla müşteri bilgisi almanın zaman aldığını, çoğu zaman özel bilgilerin sıfır hatayla alınması için kodlama sistemiyle not aldıklarını, bunun da her iki tarafı gerip zaman kaybına neden olduğunu , "WhatsApp üzerinden interaktif bir yazışma ile müşteri kayıtlarına ulaşmanın daha kolay, ayrıca fotoğraf paylaşımı imkanı verdiğinden daha güçlü şikayet kaydı oluşturduklarının altını çiziyor.

 

Cicekci.com'DA WHATSAPP'DA

 

Whatsaapı etkin kullanan firmalardan biri de cicekci.com firması. Konuyla ilgili görüşlerini aldığımız firma yetkilileri "Müşteri hizmetlerini whatsapp üzerinden vermeyi tercih ediyoruz. Hem biz hem müşterilerimiz bu uygulamadan oldukça memnun. Müşterilerimize sipariş ettikleri ürünün görselini bu yolla kolayca paylaşıyoruz, veya kendileri özel sipariş oluşturmak istediklerinde bize görsel gönderebiliyor. Ayrıca, telefonla müşteri bilgisi almak her zaman sorun yaratıyordu, whatsapp üzerinden bilgi kodlaması veya teyidi yapmak zorunda kalmıyoruz. Müşterilerimiz saatlerce hatta boş temsilci beklemiyor ve bizimle iletişim halindeyken aynı zamanda normal hayatına devam ettiğinden kendisine zamandan da tasarruf ettiriyoruz. Dediler Yakın zamanda Emniyet ve Hastanelerin de Whatsapp üzerinden acil hattı oluşturmaları bekleniyor.

 

BU NUMARAYA BİR MESAJ YETİYOR

 

cicekci.com'un 05306712720 numaları telefonuna WhatsApp üzerinden atılan bir mesajla çiçek siparişiniz için müşteri hizmetlerien ulaşabilirsiniz.

 

POLİS'TE WHATSAPP'A GELEBİLİR

 

Trafik polislerinin whatsapp üzerinden kaza ve şikayet fotoğrafı talep ettikleri oluyor. Şimdiki trafik veya polis imdat modelinin whatsappı daha etkin bir şekilde kullanıp alo polis imdat hattının daha işlevsel hale getirilmesi de gündeme gelebilir. Çünkü özellikle yangın ve adli vakalarda adres bildirimi, ve lokasyon tarifi olaylara ulaşımı güçlendirirken whatsapp üzerinden lokasyan paylaşımı hem zamandan kazandırdığı hem de nokta atışı ile doğru adrese ulaşımı kolaylaştıracağından, kaza ve adli vakaları daha hızlı müdahale etkin olabileceği öngörülüyor. Polis ve itfaiye teşkilatının yakın zamanda bu modeli geliştirip hayata geçirmesi söz konusu olabilir. (Kaynak : www.cicekci.com)Telefonla Müşteri Hizmetleri Tarih Oluyor veya WhatsApp artık Müşteri Hizmetleri Aracı Teknolojinin ilerlemesiyle beraber bazı iş modelleri şekil değiştirmeye devam ediyor. Bunlardan biri de telefonla müşteri hizmetleri.

 

444 LÜ TELEFON HİZMETLERİ TARİH Mİ OLUYOR

 

Başta bankalar ve havayolu şirketleri olmak üzere pek çok kurum artık müşteri hizmetlerini sosyal medya üzerinden vermeye başladı. Çünkü Sosyal medya üzerinden müşteri sorunu çözümü telefona nazaran daha pratik ve daha az zaman alıyor. Bu uygulamadan hem müşteriler, hem de firma yetkileri oldukça memnun. Ayrıca, facebook ve twitter üzerinden yazılan yazışmaları diğer muşterilerin de takip etmesi aynı sorunla karşılaşan müşteriye yol gösterme, ve firmanın müşteri hizmetlerine titizlikle yaklaşımının göstergesi olması açısından çok güçlü bir pr desteği vermiş oluyor.

 

MÜŞTERİ HİZMETLERİYLE DAKİKALARCA GÖRÜŞMEYE SON

 

Müşteriler telefonla müşteri hizmetlerinin bant kaydıyla kendilerini dakikalarca tuşlarla yönlendirdiğini bunun da oldukça sinir bozucu bir süreç olduğunu söyleyip whatsapp veya sosyal medya üzerinden sorunların çözümün daha kolay ve daha az stresli olduğunu belirtiyor. Firmalar da, telefonla müşteri bilgisi almanın zaman aldığını, çoğu zaman özel bilgilerin sıfır hatayla alınması için kodlama sistemiyle not aldıklarını, bunun da her iki tarafı gerip zaman kaybına neden olduğunu , "WhatsApp üzerinden interaktif bir yazışma ile müşteri kayıtlarına ulaşmanın daha kolay, ayrıca fotoğraf paylaşımı imkanı verdiğinden daha güçlü şikayet kaydı oluşturduklarının altını çiziyor.

 

Cicekci.com'DA WHATSAPP'DA

 

Whatsaapı etkin kullanan firmalardan biri de cicekci.com firması. Konuyla ilgili görüşlerini aldığımız firma yetkilileri "Müşteri hizmetlerini whatsapp üzerinden vermeyi tercih ediyoruz. Hem biz hem müşterilerimiz bu uygulamadan oldukça memnun. Müşterilerimize sipariş ettikleri ürünün görselini bu yolla kolayca paylaşıyoruz, veya kendileri özel sipariş oluşturmak istediklerinde bize görsel gönderebiliyor. Ayrıca, telefonla müşteri bilgisi almak her zaman sorun yaratıyordu, whatsapp üzerinden bilgi kodlaması veya teyidi yapmak zorunda kalmıyoruz. Müşterilerimiz saatlerce hatta boş temsilci beklemiyor ve bizimle iletişim halindeyken aynı zamanda normal hayatına devam ettiğinden kendisine zamandan da tasarruf ettiriyoruz. Dediler Yakın zamanda Emniyet ve Hastanelerin de Whatsapp üzerinden acil hattı oluşturmaları bekleniyor.

 

BU NUMARAYA BİR MESAJ YETİYOR

 

cicekci.com'un 05306712720 numaları telefonuna WhatsApp üzerinden atılan bir mesajla çiçek siparişiniz için müşteri hizmetlerien ulaşabilirsiniz.

 

POLİS'TE WHATSAPP'A GELEBİLİR

 

Trafik polislerinin whatsapp üzerinden kaza ve şikayet fotoğrafı talep ettikleri oluyor. Şimdiki trafik veya polis imdat modelinin whatsappı daha etkin bir şekilde kullanıp alo polis imdat hattının daha işlevsel hale getirilmesi de gündeme gelebilir. Çünkü özellikle yangın ve adli vakalarda adres bildirimi, ve lokasyon tarifi olaylara ulaşımı güçlendirirken whatsapp üzerinden lokasyan paylaşımı hem zamandan kazandırdığı hem de nokta atışı ile doğru adrese ulaşımı kolaylaştıracağından, kaza ve adli vakaları daha hızlı müdahale etkin olabileceği öngörülüyor. Polis ve itfaiye teşkilatının yakın zamanda bu modeli geliştirip hayata geçirmesi söz konusu olabilir. (Kaynak : www.cicekci.com)

Bu haber 1398 kez okundu.
Facebook Yorumları